Magazine, website & books written by teens since 1989

Never Understimate a Girl

Custom User Avatar
More by this author
You're sittin' over there
talkin' like you're better than me
like you've got a right, more skill in everything
like it's destined in some prophecy
But let me tell you something
something one day you'll see
one day you'll figure out, what the world is all about
you'll step back to re-evaluate me
re-think your priorities

CHORUS: Never underestimate a girl
cause' one day she will become your world
she understands,she wears the pants
she knows your thoughts with one glance

Never underestimate a girl
cause' one day you'll be on her pay roll
can control you with her finger,
so don't dare too long to linger,
cause' you know she's in control
never underestimate a girl

Go ahead and drop your mouth
you know what I'm talkin' about
guess one day you'll see
Beauty tamed the Beast
Ariel left the sea
we're stronger than you think

CHORUS

Never underestimate a girl
no, never underestimate a girl



Join the Discussion


This article has 1132 comments. Post your own!

bookworm75 said...
Dec. 31, 2009 at 10:33 am:
I love
the lyrics keep writing, you will probaly become famous
 
fantasyfreak294 replied...
Jan. 2, 2010 at 2:38 pm :
i will, once my things aren't "pending for approval". no idea how long that'll take.. it feels like it'll happen years later
 
amanda727 replied...
Jan. 2, 2010 at 5:43 pm :
oh I know, right?! Once you submit stuff, it takes so long to get approval. Ugh! haha
 
Reply to this comment Post a new comment
 
fantasyfreak294 said...
Dec. 30, 2009 at 9:22 pm:
wow!!! amazing lyrics, especially about beauty and the beast and ariel. why don't you see about publication? i love writing songs too :)
 
amanda727 replied...
Jan. 2, 2010 at 12:20 am :
hey, thank you so much! I would love to be published; i want to more than anything. But I am unsure as to how I can become published. Agent? I have no idea. haha.
I'm glad you like it?
Do you have work online?
 
Reply to this comment Post a new comment
 
400king said...
Dec. 30, 2009 at 12:10 am:
wow, just wow is all i can see. i couldn't really figure out the beat or rythm and it didn't flow well but i did really like it regardless
 
amanda727 replied...
Jan. 1, 2010 at 4:44 pm :
thank you; yes, it does actually have rhythm -it's a jazzy-pop type feel. I will post a link to the youtube post of it i will make.
 
Reply to this comment Post a new comment
 
Alyssa S. said...
Dec. 26, 2009 at 1:44 pm:
I really like this. REALLY.
 
amanda727 replied...
Dec. 26, 2009 at 5:34 pm :
thanks! do you have work on here?
 
Reply to this comment Post a new comment
 
montana said...
Dec. 22, 2009 at 8:34 pm:
Nice. U r right. Hey do u think u can comment on my work thx.
 
amanda727 replied...
Dec. 22, 2009 at 8:46 pm :
thanks! :) Yeah, for sure I will :)
You should check out my piece, "You're Gonna Miss This"
what are you doing for your holidays?
 
montana replied...
Dec. 22, 2009 at 8:53 pm :
Yeah I'll check it out. It is supposed to blizzard so I might be snowed in for Christmas. What about u?
 
montana replied...
Dec. 22, 2009 at 10:21 pm :
Oh and I read You're Gonna Miss This. It was a little sad...but I liked it.
 
amanda727 replied...
Dec. 23, 2009 at 6:38 pm :
it's sad? i think it's more uplifting, like inspirational but hey... you should rate it! and thanks!
 
amanda727 replied...
Dec. 23, 2009 at 6:40 pm :
It's supposed to blizzard here...where do you live? I live in PC, Utah...it's been blizzard-ing since like, a month ago lol
 
montana replied...
Dec. 23, 2009 at 8:38 pm :
Yeah it was kinda sad but uplifting. I live in COLORADO,
 
montana replied...
Dec. 23, 2009 at 8:40 pm :
oh and could u comment on my article reviewThx just let me know if its good/bad and what needs work Thx and I will rate ur work k
 
amanda727 replied...
Dec. 24, 2009 at 1:15 am :
sure; what's the title of the ones you want me to comment on???
 
amanda727 replied...
Dec. 24, 2009 at 1:16 am :
That's awesome :) I live in Park City, Utah...how much snow did ya'll get this year?
 
montana replied...
Dec. 24, 2009 at 9:12 am :
New Moon would be great. I appreciate that. This year I am not sure of. But in the last day I 've gotten about four feet. How 'bout u? Oh and merry christmas eve
 
amanda727 replied...
Dec. 24, 2009 at 12:26 pm :
MERRY CHRISTMAS EVE!!! yeah over here, we're getting like, 4 or 5 feet of snow. I went boarding yesterday :) :) :) do you ski or snowboard?
and no problem :) it's the least i can do....you're rly cool :)
wow i overuse that smiley icon haha
 
Reply to this comment Post a new comment
 
Site Feedback