Broken Heart

January 21, 2010
By Ventus PLATINUM, Bolingbrook, Illinois
Ventus PLATINUM, Bolingbrook, Illinois
33 articles 0 photos 51 comments

Favorite Quote:
"Only once the drugs are dying. That i feel like dying"- Lil Wayne


Verse 1
Love is painful when you lose it. There's nothing left but sorrow and heartbreak when you lose it. Have you ever had to live with a broken heart? It feel's like the worlds falling apart. Because after you lose all the love and happiness. There's nothing left but pain and sadness. Has anyone ever told you that they loved you then broke your heart the next day? It leaves a pain that never truely goes away. If you've never felt this way count yourself lucky. Once your heart breaks it takes awhile for you to be happy. If you got someone that you love you gotta treat them right. Because if you don't they'll leave you tonight. The feeling i've got inside makes me feel dead. I don't love you we're done is what she said. Without her my heart is gone and broken. When she left she took my heart with her like it was a tolken.
Chorus 1
When i lost her i lost my heart. When it happened my world fell apart. There's nothing i can say to describe the pain. I wish she at least felt the same.
Verse 2
I feel like i'm about to drop dead. How can i live with what she said? I don't know what i'm gonna do. Now that i lost my boo. It seems like the world's bout to end. Cuz i lost my special friend. Cuz now i'm all alone tonight. I wish we never had the fight. I feel so empty inside. I want someone in which i can confide. I wish there was someone i could talk to. If only there was someone that felt this way too. Its hard to imagine living life without her. I don't wanna give up everything we had together. No matter how hard i try i can't get over my love for her. But i know that i'm gonna have to accept that it's over.
Chorus 2
She left me and said she didn't love me. Now i'm by myself and lonely. How can i live life without her love. I treated her like a queen from above. But she still left me by myself. I guess i'm gonna have to live life by myself.



Similar Articles

JOIN THE DISCUSSION

This article has 6 comments.


on Jun. 8 2010 at 3:57 pm
Ventus PLATINUM, Bolingbrook, Illinois
33 articles 0 photos 51 comments

Favorite Quote:
"Only once the drugs are dying. That i feel like dying"- Lil Wayne

No its not

on Jun. 8 2010 at 11:59 am
Kay-Kay96 BRONZE, Blacksburg, South Carolina
3 articles 0 photos 49 comments

Favorite Quote:
A broken heart is a broken mirror

Wow u said ur wasn't good But its Way better thanb mine

on May. 29 2010 at 3:27 pm
Ventus PLATINUM, Bolingbrook, Illinois
33 articles 0 photos 51 comments

Favorite Quote:
"Only once the drugs are dying. That i feel like dying"- Lil Wayne

Really? thanks yours are good to.

on May. 28 2010 at 9:18 am
ReineBloodwolf GOLD, Redmond, Washington
10 articles 0 photos 29 comments

Favorite Quote:
"I will never fade away" "I will always be with you" "Yours in eternity" "Live for today but, look foward to tomorrow, and never forget to smile"

really? thats cool. me too im waiting for approval of my other poems that are pending lol i loves ur poems alot!

on May. 26 2010 at 3:17 pm
Ventus PLATINUM, Bolingbrook, Illinois
33 articles 0 photos 51 comments

Favorite Quote:
"Only once the drugs are dying. That i feel like dying"- Lil Wayne

I'm sorry you felt that way. I'm writing more all the time i gotta bunch of stuff waiting to post

on May. 26 2010 at 1:46 pm
ReineBloodwolf GOLD, Redmond, Washington
10 articles 0 photos 29 comments

Favorite Quote:
"I will never fade away" "I will always be with you" "Yours in eternity" "Live for today but, look foward to tomorrow, and never forget to smile"

*sigh* i felt the same way dear friend when my boy said the same words to me i feel u and i feel ur poem too it made me cry reading it and im happy that at least u know how it feels to be heartbroken like me i feel like i died inside forever. write more please. "yours in eternity"


SciArc

MacMillan Books

Aspiring Writer? Take Our Online Course!