a Friend Like YOU

August 16, 2010
By poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
23 articles 0 photos 179 comments

Favorite Quote:
Wearing a Christian T-shirt, and a cross necklace does NOT make you a Christian. , "For I know the plans I have for you," declares the Lord "They are plans to give you a hope and a future.'' Jeremiah 29:11


Through the ups
And the downs
You've been there for me
And the other way around.

All the fights
And the things we've said
And sometimes I cant help
But let it go to my head

You're just like a sister to me
And you'll always be my friend
Until the very end

I love you like a sister
I can tell you anything
I love you like a sister
You make me wanna sing
There's nothing more important to me
Than to have
A friend like you.

All th advice
That you give
Is special to me
And the way I live.

We apologize
And there's nothing different
We go on
Like nothing even happened

I love you like a sister
I can tell you anything
I love you like a sister
You make me wanna sing
There's nothing more important to me
Than to have
A friend like you.

I love you like a sister
I can tell you anything
I love you like a sister
You make me wanna sing
There's nothing more important to me
Than to have
A friend like you.

Cuz there's noting more important to me
Than to have
A friend like you.


The author's comments:
its kinda cheesy but it has an important meaning to me and my bff and if my bff is reading this i love you like a sister!! ima miss u! o and in the picture that's not me and my best friend... i found the picture and it kinda explained how i feel about her as a friend.

Similar Articles

JOIN THE DISCUSSION

This article has 9 comments.


on Jan. 18 2011 at 7:40 pm
poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
23 articles 0 photos 179 comments

Favorite Quote:
Wearing a Christian T-shirt, and a cross necklace does NOT make you a Christian. , "For I know the plans I have for you," declares the Lord "They are plans to give you a hope and a future.'' Jeremiah 29:11

if u are talking about A then yea it WAS but NOT anymore!! what a jerk... lol

rmweish said...
on Jan. 18 2011 at 5:43 pm
haaa awww thanks! Lol i bet it was dedicated to Herr a.k.a It! Haha u know who i am talkin bout! :D

Rweish said...
on Jan. 18 2011 at 5:42 pm
Awww haa! I bet it was dedicated To Herrr a.k.a It! :) Lol

on Jan. 18 2011 at 5:39 pm
poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
23 articles 0 photos 179 comments

Favorite Quote:
Wearing a Christian T-shirt, and a cross necklace does NOT make you a Christian. , "For I know the plans I have for you," declares the Lord "They are plans to give you a hope and a future.'' Jeremiah 29:11

AHHHH!!! RO!!!! i love you too!!!! thanks!!! i offically dedicate this too u as of now!!!

Rweish! :d said...
on Jan. 18 2011 at 5:05 pm
Heyyy Orrrr! This is REALLY REALLY GOOD! Gladdd u told me about it! Haaa Love ya like a sister! :D

on Sep. 22 2010 at 4:44 pm
poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
23 articles 0 photos 179 comments

Favorite Quote:
Wearing a Christian T-shirt, and a cross necklace does NOT make you a Christian. , "For I know the plans I have for you," declares the Lord "They are plans to give you a hope and a future.'' Jeremiah 29:11

OHHHHH!!!! hey gurl wats  up i miss u sooooooo much!!!!!

on Sep. 21 2010 at 4:13 pm
this is savanna! durrrr

on Sep. 16 2010 at 6:19 pm
poeticspirit12334 PLATINUM, Groesbeck, Texas
23 articles 0 photos 179 comments

Favorite Quote:
Wearing a Christian T-shirt, and a cross necklace does NOT make you a Christian. , "For I know the plans I have for you," declares the Lord "They are plans to give you a hope and a future.'' Jeremiah 29:11

um... well i have 2 things to say...

1) thanks a lot

2) who are you? you said u miss me so i guess u no me but idk who u r


on Sep. 16 2010 at 5:28 pm
U are an amazing writer. i miss u dearly. i hope to see u soon. keep on writing those poems girl




MacMillan Books

Aspiring Writer? Take Our Online Course!