But First Came Spring

January 19, 2010
By clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty


But first came spring!
A time before the things I said
Had made you leave.
But first came spring!
A time when all we had was love,
And I believe
That first came spring;
Before you'd gone.
You know it's really not my fault.
But first came spring.
Oh,
First came spring...



Similar Articles

JOIN THE DISCUSSION

This article has 21 comments.


on Mar. 19 2010 at 11:33 am
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

haha. Dearest lady.

Hey.. I just realized something.. one of my songs that was accepted is now missing.. "Cheat".. did someone flag it as inappropriate or something??

on Feb. 25 2010 at 5:24 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

thou art welcome

on Feb. 25 2010 at 5:03 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

thanks..... :)

on Feb. 17 2010 at 5:44 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

"Hello My Name Is ___________"

I gave it to you

on Feb. 17 2010 at 4:57 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

haha. well give me a "Hello My Name Is ___" sticker, then say my name. Then maybe it'll be less confusing.

on Feb. 12 2010 at 5:56 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

hmmm thats not at all confusing :)

on Feb. 12 2010 at 4:58 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

wow whatever.

haha, i don't care what you name me. as long as you're saying my name. :)

on Feb. 8 2010 at 4:11 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

haha ur like, wow whatever

on Feb. 8 2010 at 3:55 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

alright. cool.

on Feb. 3 2010 at 6:27 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

nothing i just thought that there should be a name between it and ur last name... u know, like another middle name

on Feb. 3 2010 at 5:50 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

idk. whats wrong with Diana again? it has signifigance.

on Feb. 3 2010 at 5:42 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

well, it depends... do you want it to be girly, unique, everyday-ish, normal...

on Feb. 3 2010 at 5:38 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

ummm idk. what do you think? besides Averie. its not really me.

on Feb. 3 2010 at 5:31 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

yeah... its one of my favorite names. i think it looks prettier that Avery... i like -ie's. haha

then what do u want your middle name to be?

on Feb. 3 2010 at 5:22 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

I'm not really an Averie. and I have never seen it spelled like that before. But thats still a cool name.

on Feb. 2 2010 at 10:39 am
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

i think you should give yourself a middle name thats not part of you first name... like Averie. i like that name :)

on Feb. 1 2010 at 5:02 pm
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

creeper is my middle name. jk. everyone knows my middle name. :P

on Jan. 31 2010 at 11:10 am
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

haha creeper

on Jan. 31 2010 at 7:41 am
rebeldiamond1313kd GOLD, Franklin, Tennessee
18 articles 0 photos 143 comments

Favorite Quote:
"If you look in the mirror and don't like what you see. You can find out first hand what it's like to be me!" -"The End." -My Chemical Romance

Cuz I'm stalking you. Sorta. Well, on teenink I am. lol.

on Jan. 27 2010 at 6:01 pm
clumsy_one123 SILVER, Brentwood, Tennessee
8 articles 1 photo 170 comments

Favorite Quote:
"All daring starts from within." -Eudora Welty

aw thanks :)

haha you found out before me


SciArc

MacMillan Books

Aspiring Writer? Take Our Online Course!