idk what to call this

September 16, 2009
Custom User Avatar
More by this author
You urk my mind you disturb my sleep slowly as my eyes do weep

When you look at me I can't speek

You don't care about The girl you don't know is there

Yuo urk me day and night I wish I cuold live to see our love shine bright

One day I pray you will see yourself and me standing with you forever true me and you





Join the Discussion

This article has 9 comments. Post your own now!

Lonleydandy said...
Feb. 3, 2010 at 4:40 pm
Aw, it's cute!
 
Friggi replied...
Feb. 4, 2010 at 5:43 am
thank you
I have read your beautiful poetry also
Its about me and this guy that doesnt know i exist
Its wonderful being a teen isnt it? (sarcastic)
 
Lonleydandy replied...
Feb. 5, 2010 at 6:46 am
Yes, just wonderful [also sarcastic]
 
Friggi replied...
Feb. 5, 2010 at 1:10 pm
LOL i take it that you are a teenage girl also???????
 
Lonleydandy replied...
Feb. 5, 2010 at 6:33 pm
Yes, indeed I am..haha
 
Friggi replied...
Aug. 25, 2010 at 8:26 am

lol this happened t me in sixth grade ( when i wrote it) now im going to be a sophmore

and i still remember him

 
Lonleydandy replied...
Aug. 25, 2010 at 4:49 pm
Yeah, it sucks when you can't get them out of your head!
 
Friggi replied...
Aug. 25, 2010 at 5:00 pm
yeah i mean i have moved on and have a wonderful boyfriend that i love more dearly than i ever liked the guy who didnt know i existed   but trust me i remember the feeling
 
Lonleydandy replied...
Aug. 26, 2010 at 5:06 pm
Yup, Me too…..
 
bRealTime banner ad on the left side
Site Feedback