Eerie Noises

Mandy Medline pulled the covers over her head and tried to sleep.

She was ten years old and hated darkness. The only reason that she was able to sleep in her own room was because of her nightlight. A small creak outside her window startled her. She turned to look and saw a branch lightly scraping the glass.


Mandy pulled the covers further over her head and heard another voice. A faint whistle. It was coming from her closet. It seemed to be calling her name.
“Mandy…” It said.

Mandy held her breath now. She was terrified.
“Mandy…” The voice said again.

Mandy slipped from her bed and grabbed her doll. She walked over to the closet and slowly opened the door.

An old man whom she had never seen nor met before emerged from a pile of teddy bears. He was wearing a clown mask.
“Hello Mandy…” The man said, and he put his hand over her mouth.

The old man tied Mandy up, slung her over his shoulder, and slipped out the window, past the once rustling branch.





Join the Discussion

This article has 22 comments. Post your own now!

lafamit1012 said...
Feb. 18, 2010 at 3:58 pm
I loved your story, i was getting into it but not until the last part. you need to finish...
 
SabreEleven replied...
Feb. 18, 2010 at 7:16 pm
i kno. I'm thinking about writing a sequel kind of thing for this one since the popularity is so high.
 
Csquare321 said...
Feb. 13, 2010 at 5:31 pm
Need to finish!!!!!!!!!!!!!
 
SharpestSatire said...
Feb. 13, 2010 at 12:21 pm
eek, more please! gave me goosebumps!
you have punctuation problems about when they're speaking... but i don't know if you want critiques or not...
 
SabreEleven replied...
Feb. 13, 2010 at 3:47 pm
yeah I realized that about the punctuation but it was too late to fix cuz i had already sent it in..
 
SharpestSatire replied...
Feb. 13, 2010 at 4:11 pm
that's the problem with teenink: doesn't let you edit after it's been published. :) will you be writing more?
 
SabreEleven replied...
Feb. 13, 2010 at 5:34 pm
yeah for sure. im in the process of writing a prequel for Hostage. then i hope to write a sequel to it if it gets as many views as the first one is getting. thanks for the comments tho!
 
SharpestSatire replied...
Feb. 13, 2010 at 5:51 pm
np! i'll go check out your other stuff...
 
SabreEleven replied...
Feb. 13, 2010 at 6:08 pm
what kind of stuff do u write? i haven't really looked at anybody else's writing..
 
SharpestSatire replied...
Feb. 14, 2010 at 8:34 am
ummmmm, i WRITE almost anything. poetry, songs, fantasy, thriller, modern. but on here, you mean? something that isn't 'pending' still? i have some poems, and a prologue of a story. also a romance short story but i'm TRYING to get that short story to be pulled back... :)
 
SabreEleven replied...
Feb. 14, 2010 at 11:56 pm
cool. i will check out your stuff too.
 
SabreEleven replied...
Feb. 15, 2010 at 12:02 am
is there an easier way to navigate this website? cuz it is difficult to find one specific person's work..
 
SharpestSatire replied...
Feb. 15, 2010 at 9:20 am
Well, it should work just by clicking on my name. Might take you to a different tab, but it should work. :) Or I can just put a link to my profile/page/list of stuff if you want.
 
SabreEleven replied...
Feb. 15, 2010 at 10:46 am
ok cool. i clicked on your name and it brought me to your stuff. i will check it out!
 
SharpestSatire replied...
Mar. 15, 2010 at 1:49 pm
thanks! Ashes To Ashes is my creepiest one so far...
it's fun to write creepy stuff, isn't it? lol.
 
SabreEleven replied...
Mar. 15, 2010 at 3:12 pm
IT'S. THE. BEST. creepy stuff is my forte..haha
 
SharpestSatire replied...
Mar. 15, 2010 at 3:44 pm
lol, i noticed. it gives a thrill.
my friends aren't happy about me writing some horror now though. xD
 
SabreEleven replied...
Mar. 16, 2010 at 3:57 pm
why not? I mean, as long as u like to write it and your heart is in it, they should support you with anything you do! but, my friends are like that too with the music I listen to, the screamo bands are not their favorite, but I love them :) but yeah, keep writing whatever you want to no matter what your friends say!!
 
SharpestSatire replied...
Mar. 18, 2010 at 10:56 pm
i do! i do write whatever even when they kinda freak... they just don't like thriller/mystery and/or vampire/paranormal stories. they're looking out for me, is what they say. i guess i understand, kinda. cuz they also tell me that writing creepy stuff can get to you in weird ways...
oooo, what kind of music do you like? well, you said screamo, but i mean what band? most of my friends like the same types of music, thankfully. we're so much closer because of that.
 
SabreEleven replied...
Mar. 19, 2010 at 2:51 pm
Breaking Benjamin is my favorite non christian band and Demon Hunter is my favorite christian band. u?
 
bRealTime banner ad on the left side
Site Feedback