I Like You...

May 19, 2010
By SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!


I like you,
And that's what I know.
Can't u see it in my eyes?
I don't understand, how else do I show.

My eyes don't move,
when you come near me.
My heart-beats go on a groove,
when I see you checking out me.

I like the way you smile,
the curve of your lips.
It makes me feel so refreshed,
that's the thing now-a-days I badly miss.

I don't wanna say "I love u" or something,
b'coz i know 'love' is too strong an emotion.
but believe me I have never felt this way before,
I'm sure its something more than just attraction.

I wish you could ever see yourself,
the way I see you.
b'coz that's the only way left for u to understand,
what I feel for you.

I like you,
And that's all I can say.
I hope someday,somewhere we'll come across each other,
And I'd express what I felt for you, that blissful day.


The author's comments:
I think many of us go through this phase when you like someone very much but that person doesnt even has a hint of it..If it had eva happened to you...you would definitely connect with this poem.

Similar Articles

JOIN THE DISCUSSION

This article has 26 comments.


rennn said...
on May. 26 2011 at 5:32 pm

its simply awesom.............n simply relate to everyones lifeee...............

too gud sunnyyyyyyyyyyyy


on Mar. 7 2011 at 7:09 am
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

thnk yu priya..! :)

priya said...
on Feb. 24 2011 at 9:20 am
wat a wonderful poem..u've expressed ur feelings so beautifully.

on Jun. 15 2010 at 2:23 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

 thnx a lot honey...:)

anj... said...
on Jun. 13 2010 at 9:53 am
Now u know me....hope u wud remember dis name....4 me..

on Jun. 13 2010 at 8:28 am
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

yep...it is totally mine brotha..:)

on Jun. 13 2010 at 8:27 am
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

thnk u so mch dear...:)

niks said...
on Jun. 13 2010 at 4:43 am

GOOD 1 dude is it really urs ...??

 its seems to b said by u  dear am i right ...??

tu toh chhupa rustam nikla YARR i want a party noww heheHH


akansha said...
on Jun. 13 2010 at 2:57 am
keep this work up its really great

rinku said...
on Jun. 13 2010 at 1:11 am
nice 1 dear im proud of u

Aryan49 said...
on Jun. 12 2010 at 6:35 pm
 Nyc 1 mahn..a bliss of Romance^_^

on Jun. 12 2010 at 6:34 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

hm thanks for appreciation...but it feels really bad when sum1 copies ur work & says its his own..so better dont do it..

on Jun. 12 2010 at 1:58 pm

Hey its a really beautiful poem...

tune mujhe wo yaad diladi jab maine pehli baar love letter likh raha tha... its really amazing re... shayad thoda main copy bhi kar sakta hu na... heheheh


shilpa said...
on Jun. 12 2010 at 1:46 pm
 for whom it is???

on Jun. 12 2010 at 1:14 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

P.S:- *love this pic

on Jun. 12 2010 at 12:57 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

thank u v much...nd btw this1 is for some1 i cant say here...but i guess u know it..!!! ;-)

on Jun. 12 2010 at 12:54 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

thnk u for the appreciation dude...it always feels gr8 to hear from u...& what i have written is simply what i felt..!!

thanks a lot & e1 i loved this pic..!! <3


on Jun. 12 2010 at 12:50 pm
SandeepMakhija BRONZE, Mumbai, Other
3 articles 0 photos 15 comments

Favorite Quote:
The race isn't ova..cuz I haven't won yet..!!

thank u so v much dude...thanks a lot..!! :)

Anvita said...
on Jun. 12 2010 at 12:42 pm
its awesome....really nice 1....btw for whom...;-)..:-P

nicks25 said...
on Jun. 12 2010 at 10:08 am

I don't wanna say "I love u" or something, b'coz i know 'love' is too strong an emotion. but believe me I have never felt this way before, I'm sure its something more than just attraction.

These lines are amazing and very different. I liked this Stanza the most. Nice Poem. But I'm lol looking at that pic. Haha



SciArc

MacMillan Books

Aspiring Writer? Take Our Online Course!