Facebook Activity



Teen Ink on Twitter

Teen Ink Forums

Lively discussions with other teens
   
Apr. 5, 2013 at 11:37 am

hey whats up?
 

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 5, 2013 at 7:02 pm

I'm Lexus. c: My friend's coming over.. you?

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 7, 2013 at 10:44 am

I'm Lexus! Nice to meet you! And it's a mouth c: I never thought of it being a nose, haha.

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 7, 2013 at 11:25 am

Haha, awhile back me and my friend started using it while texting because we were tired of the (: face and so now I always use it.. and since it's a small little smile we call it 'the baby face', haha! c:
And I get on TI chat and people never reply. '5 users' online and yet no one types. :'o

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 7, 2013 at 12:50 pm

So, why don't you put up work or a description? :'o

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 8, 2013 at 9:42 am

hey guys whats up?

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 8, 2013 at 10:07 am

I'm getting ready for school. You?

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 8, 2013 at 11:14 am

i'm at school already

Reply to this Thread Post a new Thread
zombieslayer22 replied...
Apr. 8, 2013 at 3:40 pm

I feel like eating chocolate almonds or m&ms srry random *blushes and hides*

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 8, 2013 at 6:01 pm

I have chocolate almonds. c:

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 9, 2013 at 6:12 pm

Why does that not surprise me? Haha.

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 10, 2013 at 11:21 am

your a creeper for real

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 10, 2013 at 11:35 am

how old are you really?

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 10, 2013 at 12:00 pm

oh okay thats cool but i've got my eye on you

Reply to this Thread Post a new Thread
Apr. 10, 2013 at 12:12 pm

yeah thats right * slowly walks backwerd into the shadows*

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 10, 2013 at 6:00 pm

I don't know Sarah or the other person, haha. :o

Reply to this Thread Post a new Thread
Laugh-it-OutThis teenager is a 'regular' and has contributed a lot of work, comments and/or forum posts, and has received many votes and high ratings over a long period of time. replied...
Apr. 20, 2013 at 9:40 pm

Hey! Do we really have to say lets be pals? I mean c'mon! We're practically Teen Ink veterans were on like everyday Lexus! So anyway..... What's up???

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 21, 2013 at 12:17 am

Nope, we ARE friends! I just got done watching Django! Have you seen it? It is AMAZING. One of my top five favorites now. Omg. Whatcha doing? We haven't talked in awhile. :(

Reply to this Thread Post a new Thread
Laugh-it-OutThis teenager is a 'regular' and has contributed a lot of work, comments and/or forum posts, and has received many votes and high ratings over a long period of time. replied...
Apr. 21, 2013 at 8:10 pm

yeah, havent seen django yet :( will do soon, maybe. haha anyway... waiting slightly impatiently for my peices to be posted. ugh, takes forever, and i have some sort of patience disorder or something. haha so annoying waiting. btws have you seen the health page on the other forum. some of the stuff on there is pretty crazy. i saw your thread. yeah, in 3rd grade i saw a program on skitzophrenia and for a full day thought i was hering voices. pretty crazy!

Reply to this Thread Post a new Thread
LexusMarie replied...
Apr. 21, 2013 at 8:32 pm

Yeah, going on the health page gives me a headache. Seriously, it's really over-whelming and some of it is just depressing. I cannot read or watch things about skitzophrenia. It scares me, haha, and I start over-thinking. I am waiting for one poem to be posted too. I am absolutely relentless. Haha. But, watch Django as soon as possible.

Reply to this Thread Post a new Thread

Launch Teen Ink Chat
Site Feedback